tirsdag 1. juli 2008

Filmanmeldelse: Forgetting Sarah Marshall

Forgetting Sarah Marshall er en romatisk komedie og veldig koselig. Sarah Marshall er en kjent skulespiller i en krimserie og er kjæreste med Peter Bretter som lager musikken til serien. En dag dumper hun ham og så følger vi Peter og hans mange forsøk på å komme over henne. Han har flere one night stands og så prøver han også å reise bort til Hawaii, men gjett hvem som allerede bor på samme hotell med sin nye kjæreste...

Litt typisk historie, men med en litt annen vinkling siden vi her følger gutten. En jentefilm som kanskje guttene kan kjenne seg litt mer igjen i ;)
Jeg koste meg under filmen, og den fikk både meg og Hans Øyvind til å le høyt flere ganger :) Jeg vil anbefale filmen til de fleste, men jeg tror kanskje jenter vil like den best... :)

Terningkast:

Ingen kommentarer: