fredag 27. mars 2009

Hvem/hva/hvor?

Hva er dette?

Så regner jeg med at alle er veldig spente på hvem som eide øynene i forrige oppgave... ingen hadde riktig, selv om så mange som fem prøvde. Det var faktisk ingen som hadde riktig kjønn en gang :) Svaret var........ trommevirvel............. Hans Øyvind :) Det er utrolig hva litt sminke kan gjøre. Han ble særlig smigret over at noen trodde det var Angelina Jolie.
Jeg fikk ikke lov å legge ut hele bildet, men de som trenger mer bevis kan komme hit og se orginalen :)

3 kommentarer:

Marie sa...

Jeg tipper bokhandelen Hugh Grant jobber i fra filmen Notting Hill...

Jeg hadde nok ikke blitt så glad hvis noen hadde trodd jeg var Brad Pitt...

Mai Kristine Vik sa...

Dæ va dæ æg syns at dei aoene va veldigt kjent. Kom bara ikkje på ken dæ konne vær av jentevenne...:) Men ser veldigt godt nå at dæ æ HØ :)

Randi og Sveinung sa...

Er ikke bokhandelen til Hugh Grant i Notting Hill en reisebokhandel da og her er det jo kokebok også hmmm....... helsing onkel:-)