fredag 22. mai 2009

Hvem/hva/hvor?

Riktig svar forrige fredag var Bocca, sjokolade:
"Naturlig rik på antioksidanter" -litt morsomt at de skriver det på selve sjokoladen :)
Ingen hadde riktig, så stillingen forblir:
  • Maigi 72p
  • Monica 20p
  • Randi 20p
  • Marie 20p
  • Jan Ivar 10p
  • Magnhild 10p
  • Andrea 10p
  • Helene 10p
  • Sveinung 2p


Ellers så tenker jeg at dette var siste gang, det er stort sett bare Maigi som deltar :) og jeg er ikke så veldig flink til å lage gode oppgaver... Så dersom ingen har store protester, så gir jeg meg her, og utroper Maigi til vinner av hvem/hva/hvor?!

3 kommentarer:

Beate sa...

Grunnen til at jeg ikke deltar er at Maigi allerede har gjettet det samme som jeg skulle gjette. Sånn er det å være for sent ute :) Og sånn er det når Maigi er så flink :)

Jan Ivar Vik sa...

Grunnen til at jeg ikke deltar er at jeg gir Maigi alle svarene :)

Beate sa...

Hehe :)