fredag 29. mai 2009

Les Misèrebles


Svigers inviterte oss med på Les Misèrables i kveld, med konge plasser. Vi satt på de beste plassene på balkongen, aller aller fremst, nesten på scenen. Kjempe gøy!
Hans Øyvind, Oscar, Øystein og Solfrid, alle venter spent på at forestillingen skal begynne :)
Å du for en forestilling, tror dette er det beste teaterstykket jeg har sett! Det var kjempe flott. ALT ble sunget, og det var kjempe fint, og alle var skikkelig flinke.


Hvis du ikke har sett denne enda, så anbefaler jeg det på det aller sterkeste. Jeg ble ordentlig grepet og koste meg hele tiden.
TUSEN TAKK til svigers for en flott kveld !

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Bra bilder! Har du flere, og tok du dem selv? (Hvis du har flere så må du gjerne sende dem til meg 0;-) )

Silje+Hans sa...

tok ikke flere dessverre, det var jo egentlig ikke lov, så jeg turte ikke ;) men har tatt de selv ja, vi satt jo så bra til. Så litt etter deg etter forestillingen forreste, men fant deg ikke...

Ingrid sa...

Sorry, jeg måtte stikke. Også var det så mye folk der at jeg tenkte sjansen for å finne dere før dere dro var minimal :P