torsdag 14. mai 2009

Utfordring

Sitter og leser til eksamen, og trengte noe meningsløst å gjøre i pausen :)

Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar. Ikke dikte! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.

Jeg tok utfordringen fra Siri, og vi har samme bokstav, så da blir det en større utfordring :)

1. Hva er navnet ditt: Silje

2. Ord på fire bokstaver: Sofa (hvor jeg sitter nå, myk og deilig :)

3. Jentenavn: Sjasmin (min yndlingsprinsesse da jeg var liten..:)

4. Guttenavn: Saqoya (vet ikke helt hvordan det skrives, men ett av navnene som Ross legger ned veto mot når han og Rachel snakker om navn til barnet de får i friends...)

5. Et yrke: Sjonglør (jeg var innom en butikk i Bergen hvor de hadde veldig gode sjongleringsballer, og både jeg og HØ måtte prøve dem. Damen bak kassen ble meget imponert og lurte på om vi ville stå utenfor butikken hennes hele dagen for å få inn kunder. Dette må jo ha vært en gøy sommerjobb, stå og leke utenfor en butikk for å få folk til å komme inn og kjøpe lekene.... :)

6. Farge: svart -ja jeg veit det ikke er en farge, men kom ikke på noe bedre....

7. Noe du har på deg: singlet

8. Mat: Siljes kylling-wok, nammenam

9. Noe på badet: sminke

10. Et sted: Sør-Amerika (dit må vi reise igjen om ikke så lenge)

11. Grunner til å komme for seint: Senga... det er i hvert fall grunnen til at jeg har komt for seint til forelesning en del ganger

12. Noe du roper: SOMMER!

13. Film tittel: Spanglish - en veldig søt og koselig film

14. Noe du kan drikke: sjokolade- og bananmilkshake som HØ har laget, verdens beste!!

15. En musikk gruppe: Spice Girls (jeg bare måtte skrive disse... :)

16. Et dyr: sebra

17. Gatenavn: Sandakerveien 102 a - hvor vi skal på Salsa-kurs neste uke :)

18. Bilmerke: Skoda (Naboen min hadde lada da jeg var liten, og vi "mobbet" henne en del... så byttet hun den ut med en skoda.... og det ble jo ikke så mye bedre: "Hvorfor kjøpe skoda, når man kan gå da?)

19. Sang tittel: Shout to the Lord

20. Et verb: shoppe - det har jeg lyst til, noen som vil bli med?

Utfordringa går vidare til... andre som sitter og kjeder seg med examenslesing

2 kommentarer:

Andrea sa...

Vi tenker å dra til Ecuador denne påsken, altså neste, 2010, og håper dere blir med:D

Silje+Hans sa...

utrolig lyst, men akkurat dette året kan d bli vanskelig for hans øyvind kjører tog og har veldig lite fri og alt obligatorisk... me har egentlig planer om våren 2011, men skal prøve!