mandag 9. september 2013

På jobb på Mudo


Det hender jeg får spørsmål om hva jeg egentlig driver med. Noen har fått med seg at jeg har fått ordentlig jobb. Noen har fått med seg at jeg jobber på treningssenter... men det er ganske mange som ikke vet helt sikkert... Og det er egentlig ikke så veldig rart med tanke på at jeg har ikke en, ikke to, ikke tre, men faktisk fire forskjellige jobber. Da er det ikke alltid like lett å følge med :)

Så her kommer en liten oppdatering for de som lurer :)

1.) Hovedjobben min. Den ordentlige jobben, hvor jeg tjener mest penger og jobber 100% (og av og til litt til). Det er som Clinical Trial Associate. Det betyr at jeg jobber med forskning på nye medisiner som skal eller kanskje akkurat er komt på markedet. Jeg jobber i et firma som heter Norma og jobber for Janssen. Jeg trives godt med denne jobben. Det er en del reising, rundt til legesentre og sykehus og til møter både i inn og utland :) I tillegg sitter jeg mye på kontor. Jobben min består egentlig i å følge masse prosedyrer og regler nøye og passe på at alle andre gjør det også. Masse pirkearbeid, noe jeg liker :)

2.) Jobb nummer to er på Mudo Treningssenter. Her trener jeg taekwondo til vanlig, men har også begynt å jobbe i resepsjonen en kveld i uken. Dette er for å tjene litt ekstra, for å trene gratis og for å komme inn i miljøet her så jeg blir inspirert til å trene mer, det trenger jeg :) 

3.) Denne jobben er jo bare på vinteren da, men Tryvann skisenter (eller som det nå heter: Oslo Vinterpark). Her jobber jeg i kassen annenhver helg om vinteren. Dette er veldig gøy! Man får gratis sesongkort, man får stått masse på ski og man blir kjent med masse flotte mennesker. Absolutt et bra arbeidssted, gleder meg allerede til å komme i gang med neste sesong :)

4.) Så har jeg en bitteliten jobb i tillegg til disse andre. Det er å være kirketjener i Torshov Kirke. Dette er bare vikar sånn innimellom når det trengs, men en veldig grei jobb. Jeg går jo stort sett alltid i kirken uansett, så like greit å få betalt for deg også ;). Denne jobben består i å gjøre mye av det praktiske arbeidet i kirken, ringe i klokken, tenne lys, rydde, gjøre klart til nattverd, ta imot kollekt og telle penger etterpå... Egentlig alt de ber meg om :) Koselig jobb!

Vel, dette er meg. Jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å drive med alle disse jobbene, men så lenge jeg trives med det så er det jo greit :) Særlig nå når vi har spareår fordi vi har kjøpt leilighet!

Ingen kommentarer: