søndag 25. oktober 2009

Hva tatovøren ikke vil høre:

bildet: http://www.tattoomenow.no/ "AU! Dette er vondt!" -du sier ikke det?! Å ta tatovering er vondt! Men man klarer det fint.

"Er du ferdig snart?" -Har jeg stoppet? Han er ferdig når han er ferdig, ikke mas.

"Har du sett programmet Miami Inc?" -Programmet viser ikke helt riktig hvordan det er å ta tatovering, man får litt høye forventninger, det går for eksempel ikke å tatovere hele ryggen i løpet av en dag, det er for stor smerte.

"Denne tatoveringen er til minne om bla bla..." -I didnt ask, I dont care! Tatovøren trenger ikke hele livshistorien din :)

"Jeg vil gjerne ha en tatovering, men jeg vet ikke helt hva. Kan du tegne noe?" - Det er visst overraskende mange som kommer med denne kommentaren, faktisk ei som gjor det da jeg ble tatovert.

"Dette ser lett ut, kanskje jeg skal bli tatovør selv..." -Ikke noe som tatovøren liker å høre, det er nok ikke bare lett å tatovere folk. For det første må man være flinke til å tegne, og man trenger å kunne se hva som blir fint. Skal man bruker farger, så må man også vite hva man skal starte med og hva man tar etterhvert for at de ikke skal blande seg.

Disse hang på veggen der vi tatovert oss. Jeg syntes den var litt morsom :) Dersom det er noen kommentarer man får veldig mye, og nå er lei av, så er det jo like greit å henge dem på veggen... så slipper man det i hvertfall.

Ingen kommentarer: