søndag 16. juni 2013

Tusenfryd

Selv om vi egentlig burde være voksne nå så er vi fortsatt veldig glad i Tusenfryd, og vi har selvsagt sesongkort :) I går koste vi oss med en nydelig dag sammen med Alexander og Åsa.

SkyCoaster, vi blir heist 33 meter opp i luften før vi drar en en utløser og flyr av sted. Herlig! Den koster litt ekstra men det er absolutt verdt det, spennende og får det til å krible ordentlig i magen.

På vei inn i SpeedMonster, også en av favorittene :)

Veldig gøy å gå i slike parker! Ekstra spesielt å tenke på at om noen år har vi kanskje med vårt eget barn her. Det er gøy på en helt annen måte når man har med seg barn og ser gleden gjennom deres øyne. Jeg husker selv hvor spennende det var å ta karusell da jeg var liten og hvor tøff jeg følte meg når jeg turte å ta de store karusellene :) Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg til å ha mitt eget barn å kunne ta med på slikt :)

Ingen kommentarer: