torsdag 6. desember 2007

Ingen jul uten...


6 kommentarer:

Bjørg Marit sa...

Er så sant så sant, men i fjor fekk eg ein ny film eg tenkte eg skulle innføre som jule film for meg, Holiday. Ein veldig koselig og stemningsfull film som anbefalles for alle!

Mai Kristine Vik sa...

Åja! The Holiday æ tidenes mest fabtastiske julafilm. Den æ bara heilsjønne å veldigt jentefilm:) Midt i blinken

Silje+Hans sa...

enig i at holiday e bra, men d e nåke spess med love actualy...

Marie sa...

Å, Love Actually er en fantastisk julefilm!!! Jeg liker the Holiday også. Herlig, herlig å se sånne filmer mens snøen laver ned (evt. regn som man tenker på som snø), varm tekopp mellom hendene og pleddet godt rundt seg!

Randi sa...

Joho Hans Øyving skrives me g :)!!

Korti blir eg bedt opp på love actualy??

Marianne sa...

Love actually? For min del gir den meg den motsatte følelsen. hehe. Men slenger meg på at the holiday skaper en god følelse, men julefølelsen er det bare en film som kan gi: askepotts tre nøtter (orginalen). Er så herlig bilde av dere øverst på siden