torsdag 27. desember 2007

Litt julestemning fra Denver

Lys som er under snøen blir faktisk ganske stilige

Vi var ute og spiste på Mexicansk restaurant, veldig god mat!! Men jeg klarte å spise en helt fersk jallapeños, og disse er MYE sterkere enn dem man får på pizza, og jeg holdt på å brenne opp tungen min :( Det var så vidt jeg klarte å spise mer
Dette er et bilde av tinghuset/rådhuset i Denver, fult av julelys. Utrolig stilig. Forann er det både julekrybbe og nisse i slede :)
Dette er et bilde fra den botaniske hagen, alle trærne og buskene var pyntet med julelys i alle farger. Det var veldig stemningsfult å gå gjennom parken

1 kommentar:

Bjørg Marit sa...

ser at det er en stund siden eg har vore innom. ser ut som om dikkan har ei kjempe fin ferie! Håper dikkan koser dikkan videre! forresten, takk for gava!