lørdag 1. desember 2007

1. desember

1. desember, HURRA! I dag våknet jeg tildlig for jeg gledet meg så mye til å åpne den første luken i julekalenderen min :) Jeg har Nemi kalender, og den ble kåret til "best i test" av sol. Den var faktisk veldig god :) Sjokoladen er pakket inn i et lite papir, og den er ganske stor til å være i en kalender... og så er den mørk...NAM! Gleder med allerede til i morgen :) Min kalender har faktisk 25 sjokolader, jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men jeg tror kanskje den 25. er for en dag der man ikke klarer seg med bare en sjokolade...

Hans Øyvind har Pondus kalender, og det var veldig viktig for ham i år :) Vi måtte gjennom to sentre og mange butikker før vi fant den (og han hater kjøpesentre). Er det lite kalendre i butikkene i år? De hadde bare to forskjellige på ICA her ved oss og det var kinder-egg kalenderen (som koster 200kr) og en bok kalender. De hadde ikke en gang de vanlige sjokoladekalenderene til 10kr... Jaja, vi fant i hvert fall, så nå er alt bra og vi gleder oss masse til jul!! Håper alle får en flott adventstid :)

Ingen kommentarer: