fredag 21. november 2008

Hvem/hva/hvor?

Jeg var en av de som alltid gledet meg til Jan Ivar sine: Hva er dette? Siden Jan Ivar ikke har denne konkurransen lengre, så bestemte jeg meg for å starte en hvem/hva/hvor? Jeg skal prøve å legge ut nye oppgaver hver fredag, og spørmålet er enten hva er dette, hvem er dette eller hvor er dette.

Monica har allerede 10 poeng, siden hun så at det var Johnny Depp på forrige spørsmål. Jeg gir 10 peng for helt riktig, og kanskje noen poeng dersom man er inne på sporet, eller dersom man spesifiserer et riktig svar som noen har hatt før en...

Så: Hva er dette?

4 kommentarer:

Anonym sa...

En atombombe

Anonym sa...

Ein eller aen kaffe, kaffe mocca, eller cappucino? Kan kje alle navna..

Andrea sa...

Ææssj... :/
Neida, det er kaffemocca eller noe slikt ja, med sjokolade-hjerte-dryss. Nam:)

Torbjørn sa...

Softis!!