mandag 24. november 2008

Ringen kino

Det er komt en ny kino og Oslo, denne ligger i nye Ringnes park, øverst på Grünerløkka. Den har tatt opp igjen et gammelt kinonavn: Ringen. Vi var her og testet ut luksussalen (sal 3 deluxe) i helgen. Salen er ganske liten, men har deilige, myke, store seter, som man kan lene bakover. Det er også små border mellom setene som man kan sette popcorn og brus på -praktisk! Det koster 50 kroner ekstra i denne salen, og jeg er ikke helt sikker på om jeg synes det er hvert det, men kan i hvert fall være deilig på lange filmer. Det som også er annerledes med denne kinoen er at den har sofaer, som har plass til to, så neste gang det kommer en skikkelig klinefilm, så skal vi ha en sofa på bakerste rad ;)
Ellers så vil jeg si at kinoen har en stor og bra godterikiosk, man får en medium pocorn, brus og en boks med godter for 85 kr, og det er ikke så værs :) -vi klarte ikke å spise opp alt en gang. På internett stod det også at senteret skulle ha restauranter på gateplan, dette er sterkt overdrevet, alt vi kunne finne var en litt fin kaffebar... Kinosalene ligger under jorden og har faktisk ikke mobildekning, så man blir ikke plaget av telefoner som ringer under filmen.

Vi så den nye James Bond filmen, Quantum of solace. Vi likte filmen begge to, men den var litt vanskelig å følge. Mye skjedde på kort tid, men man visste ikke helt hvorfor, så jeg klarte ikke å engasjere meg helt. Men alt i alt, en bra, morsom og spennede film.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sykt dårlig grammatikk, men ellers fint innlegg. Gleder meg til å teste Ringen Kinos luxus-sal