tirsdag 9. desember 2008

Examen...


Har siste examen i morgen og sitter nå å nileser for å komme gjennom pensum og undres: "Hvorfor gjør jeg alltid dette?" -Jeg er en typisk dårlig student som tar det rolig hele høsten og tenker at examen er laaaaaaaaaaaaaaaaangt borte. Så pluttselig er den der og panikken tar meg, og jeg leser omtrent 24 timer i døgnet... Hver examensperiode er lik, og jeg tenker at dette er dumt og neste semester skal jeg begynne å lese tidlig og ha full kontroll til examen, men skjer dette? NEIDA, alltid samme panikk når examen nermer seg.... duste meg!
Bildet er fra forelesningsnotatene, jeg sitter nå og leser om forskjellige mutasjoner på DNA som blant annet kan føre til kreft... det er jo egentlig ganske spennende, så forstår ikke at jeg ikke har klart å lese tidligere...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser faktisk litt spennende ut. Mykje lykke til, går nok bra skal du se! Og tenk, du har snart juleferie... HELDIG!!
Hvor skal dikkan være i jula?
Bjørg Marit

Silje+Hans sa...

vel ikkje heilt juleferie, har en fremføring på torsdag, og så e d masse jobbing på vårt land...
men blir deilig å bli ferdig med examen.. me ska t ølen t min(silje) familie i jula, glede meg masse!!!

Helene sa...

Hehe...eg kan ikkje anna enn å le :P
Du beskriver studieteknikken min også VELDIG godt der :P
Men eg skal skjerpa meg etter jul altså :P hehe...