onsdag 10. desember 2008

Filming i Åsengata

For andre gang siden vi flyttet hit så har vi hatt filmteam i gata vår. Forrige gang var det en reklame for volkswagen, hvor bilen stoppet rett utenfor vår leilighet, og vi så den på TV flere ganger :) I dag er det litt lenger borte i gata, men fortsatt i vårt hus:

De begynte å filme tidlig tidlig i dag, jeg satt og leste til eksamen, klokken var halv sju i dag tidlig sola hadde enda ikke stått opp, pluttselig var det lyst som dagen utenfor :) Da startet de å filme i Åpent Bakeri som ligger på hjørnet av bygningen vår. De er satt opp en diger hvit skjerm, masse lys og utstyr. Jeg gikk forbi i dag, og det så ut som de sto og hoppet og sang inne i bakeriet. De jobber fortsatt, og nå er klokka 21.40, så det er tidkrevende.
Det blir spennende å se om dette kommer på TV, kanskje det er en reklame for Åpent Bakeri, eller kanskje det er en film... ? -vi får se :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei "nabo".
De holdt på langt ut på natten, iallefall var det lyst halv to. De som jobbet utendørs urinerte flittig bak en lastebil inntil mitt kjøkken. Den ene som jeg tok på fersk gjerning unnskyldte seg med at fotografen var kjip og sær slik at han ikke kunne gå inn på bakeriet for å gå på do. "Stakkars", han hadde da stått ute i 14 timer som han sa. Skaff deg en annen jobb tenkte jeg, men klart, det er vel filmteamet som burde skaffe en dass til de ansatte. Det er bare helt hærlig å oppleve slike innspillinger.