mandag 15. desember 2008

RYTHM is gonna get you

Søndag 14 desember var det siste forestilling med RYTHM. Et dansshow med dansere fra både "Skal vi danse" og "So you think you can dance?". Jeg og Randi var på Chat Noir for å få med oss dette :)

Showet var veldig bra! Vi så vakker dans, som rørte oss, vi så gjengoppgjør, kjærlighetshistorier, pirater og ballroomdancing med vakre kjoler. Men noe av det som jeg kanskje likte best var en afrikansk (og ganske dyrisk) dans, de var kjempe flinke til å bevege kroppene i alle vinkler og bølger som går ann, og jeg ble helt facinert. RYTHM is gonna get you, den tok meg i hvert fall og tror jeg melder meg opp til et nytt dansekurs til våren :)

2 kommentarer:

Monica sa...

stilig!! 8 mai kl. 21 må dåke komma å sjå Sandeid teater fremføre Halvdan Sivertsen kabareen "Ti tusen tommeltotter". hehe :) me ska visst vere med på ein taterfestival på det norske teater i tigerstaden

Silje+Hans sa...

kult, d må me få t :)