tirsdag 2. desember 2008

Ønskeliste

Jeg husker fra jeg var liten at noe av det mest spennende før jul var å begynne å tenkte på hva man ønsket seg... jeg skrev alltid lange lister med barbiedokker og klær og akebrett og jeg vet ikke hva :) Det var alltid ekstra spennede etter at mamma og pappa hadde vært på julehandel i byen. Da visste vi at gavene var i huset, men ikke hva de var... jeg brukte alltid å lete rundt etter dem, og det hendte jeg fant noen i skapet til mamma og pappe eller på et gjesterom. Jeg rista og klemte, og fant av og til ut hva det var :) så det hendte at mamma bytta om lappene slik at jeg ikke visste hvilken gave som var min.
Vi har fått en del spørsmål i det siste om hva vi ønsker oss til jul, og jeg kommer aldri på ting sånn på sparken, så nå skriver jeg heller en liste, så kan de som har tenkt å kjøpe gave til oss få inspirasjon her.

Til alle som lurer: dette er det vi ønsker oss til jul:

  • Film (gjerne: What happens in Vegas, Hancock, Kung Fu Panda, eller noe annet morsomt..)
  • Spill. Ex: Giljotin, Caracasone, Uno, Ligretto, 71 grader nord, twister (Vi har fantasi, risk, backgammon, alias, tp, og setlers med utvidelser)
  • Julepynte engel. (da vi skulle pynte i år, så vi at vi har mange julekrybber, noen nisser, men ingen engler..) -gjerne store
  • SNØ!
  • Dykkerlappen
  • Gavekort på kino
  • Grillestekepanne
  • Klær og smykker (Silje)
  • Radiostyrt bil (HØ)
  • Bøker

Hva ønsker du deg?

2 kommentarer:

Monica sa...

71 grader nord spelet anbefales sterkt.. er kjempe spel :)

Silje+Hans sa...

eg fekk lyst på det ette å ha lest om d på din blogg :)