onsdag 31. juli 2013

Keramikkbryllup

I dag er det ni år siden jeg våknet med masse sommerfugler i magen.
Ni år siden jeg spiste frokost hjemme før jeg gikk til frisøren.
Ni år siden jeg satt og ble fikset på håret, ble sminket og dullet med mens jeg hadde noe sprudlende i glasset.
Ni år siden jeg kledde meg i en hvit lang kjole.
Ni år siden jeg lovet å være din for alltid :)

Tenk nå er det hele ni år siden vi giftet oss. Keramikkbryllup.
Jeg har fått fine keramikkøredobber og ring av HØ og han har fått en keramisk kniv av meg :)

Takk Hans Øyvind for at du
- er med på alle mine ideer, som den at vi gir hverandre gave etter hvilken bryllupsdag vi har...
- alltid er så snill mot meg!
- er like glad i dyr som meg, ihvertfall nesten.
- også liker å feire slike dager med juving og rafting :)
- gjør livet mitt bedre
- er bare min :)

Ingen kommentarer: