lørdag 27. juli 2013

Spennende med ny leilighet

I går hadde vi møte med HTH og valgte kjøkken til den nye leiligheten. Veldig gøy!
Kjøkkenet kommer til å være omtrent som dette på bildet. Ikke helt da, siden dette er en utstilling hos HTH, men samme stilen. Det skal være mørkt/svart nede og leirefarge oppe, med svart rundt dørene. Vi skal ha skap helt opp til taket og en åpen hylle som er svart... Jeg tror det blir veldig kult, men er litt redd for at det skal bli veldig mørtk, så vi diskuterer nå om vi skal ha lyse eller mørke fliser...

Vi håper å ha råd til steinplate på kjøkkenbenken. Dette er veldig dyrt, men veldig fint :) Og svart vask, slik som på bildet, det har ikke jeg sett før, men syntes det var stilig :)

Kjenner at jeg gleder meg veldig til å få den nye leiligheten. Det er jo litt lenge å vente et helt år, men det går sikkert fort. Og regner med at vi da er godt på plass før vi får barnet som vi håper på å få adoptere :) Gleder meg til å innrede og gleder meg til å lage barnerom :)

Ingen kommentarer: