søndag 21. juli 2013

Sommarland

Vi kan ikke bare sitte hjemme og planlegge ny leilighet eller vente på å få adoptere. Vi må nyte sommeren litt også nå når den først er her :)
Så vi tok oss en dagstur til Sommarland i Bø. (Vi= Silje, Hans Øyvind og Christopher).

En utrolig herlig dag, masse sol, mange varmegrader og masse gøy i vannet.

Tøffe gutter tar magasuget :)
Jeg tror magasuget er den ultimate manndomsprøven for mange her i Norge. Man er liksom ikke ekte mann før man tar denne. Aller helst skal man gå rett opp og sette rett utfor uten å kikke og vurdere og grue seg først. Da er man ekte mannfolk.

 Magasuget er skummelt da... det føles som man er fritt fall og vil tippe fremover. Jeg tok den selv en gang for mange år siden, bare for å vite at jeg har gjort det og derfor tør om jeg må, men jeg hadde ikke så veldig behov for å bevise det igjen i dag :)

Noe jeg aldri har gjort i Sommarland tidligere er Tarzan løypa... Men når man reiser med to lekne gutter som er i sterk kontakt med sine ape-urinstinkter så må man prøve dette også:


Og alle var enige om at dette var en bra dag. Dagstur til Sommarland i Bø kan absolutt anbefales på det sterkeste! Det er faktisk bare to timer unna Oslo, så det er ikke noe stress å reise frem og tilbake på samme dag.

Vanntett kamera er gøy :)

Ingen kommentarer: