tirsdag 11. juli 2017

Permisjon dag 1

For en uke siden var dette pulten min:

Alle dokumentene skulle gjennomgås, ryddes, arkiveres, scannes, overleveres eller makuleres... Jeg hadde tre ulike studier oppå pulten på en gang (i tillegg til de to andre) og prøvde å få kontroll på alt innen permisjonen. Og jeg klarte :)
En studie avsluttet og levert tilbake til sponsor
En studie avsluttet helt
Tre studier overlevert til hun som tok over etter meg 
Og en studie overlevert til en svensk CRA

Jeg var ferdig med alt i går kl 17:00, pulten var da helt tom. Kontoret var (nesten) helt tomt og jeg tuslet ut for siste gang på over et år. OVER ET ÅR!! Veldig rart. Jeg følte meg nesten litt tom. Rart å se sin egen helt tomme pult og vite at det er et år til neste gang jeg skal jobbe der. 

Jeg vet det er masse som skal skje, og tiden kommer sikkert til å gå så alt for fort når Dingsen først kommer. Men akkurat nå er det bare litt vakuum :)

Så da må man ta vare på seg selv, dag 1 i permisjonen er slik:
1.) Sove lenge (i hvert fall så lenge man klarer med dings som sparker i blæra...)
2.) Ha en stor kopp med te til frokost og nettflix
3.) Ansikts- og fotbehandling på Råh (SPA)
4.) Pizzarester til lunsj
5.) Spille brettspill

Bra første dag i permisjon :) 

Ingen kommentarer: