onsdag 26. juli 2017

Permsjon dag 16

Jeg fikk babysokker til jul som jeg skulle strikke selv. Jeg har egentlig ikke hatt så mye ekstra tid til dette siden jul, men nå i permisjonen passer det jo bra å sette i gang. Jeg er ikke veldig flink til å lese oppskrift, så jeg måtte hente inn eksperthjelp :) Strikkedag:

Så har vi gjort noe annet litt CRAZY i dag... vi har bestilt oss en liten chowchow valp til :) Hun heter Bella og kommer til oss på mandag. Er hun ikke veldig vakker?


Bella bor i Trøndelag nå, hun er 8 uker på mandag og Hans Øyvind skal reise og hente henne (om ikke jeg ligger å føder akkurat da...). 
Vi vet det kanskje ikke er det mest fornuftige akkurat nå som vi skal ha baby, men vi har snakket om at det kunne passe fint med en valp til dette året hvor vi har tid og mulighet til å være hjemme med valpen hele året. Selvfølgelig kommer det til å bli ekstra travel i en allerede travel periode, men det kan bli veldig fint og koselig også. Bella og Dingsen vil vokse opp sammen :) Vi er spente og gleder oss!! 

Ingen kommentarer: