lørdag 22. juli 2017

Permisjon dag 12


I dag er jeg faktisk 9 måneder på vei. Det er fortsatt noen dager til termin (1.aug), men nå er det 9 måneder siden jeg ble gravid når man beregner fra første dag i siste menstrasjon. 

Livet er fortsatt ganske fint. Jeg begynner selvsagt å bli tyngre og trener ikke noe særlig lengre. Men jeg kan gå turer og føler meg ganske sprek. Jeg er ikke der at jeg venter veldig på babyen enda og er egentlig fornøyd med å ha henne innenfor en stund til. 

Jeg har begynt å kjenne litt kynner, men nesten umerkelig. Bare magen som blir litt hard, men ikke noe særlig ubehag med det ellers. Men det kan jo tyde på at det begynner å nærme seg :)

Jeg må jo si at svangerskapet generelt har vært veldig bra. Ingen kvalme, ingen smerter eller egentlig noen problemer ut over litt halsbrann og strekkmerker på magen. (Hvorav strekkmerkene absolutt er værst!!) Håper strekkmerkene forsvinner, eller i hvert fall avtar litt etterpå. 

Hva gjorde vi på dag 12 i permisjonen?
Deilig at det er helg og HØ også har fri :)
Vi har kjøpt en superkul uro til å ha over barnesengen. (Håper å få den opp i kveld eller i morgen, så bilde kommer kanskje i morgen....)
Vi har spist jordbær og is på Aker brygge (turist, deilig med litt feriefølelse!!)
Vi var ute og spiste med venner på Olivia på kvelden, og det var varmt nok til å sitte ute i lett sommerkjole.


Ingen kommentarer: