torsdag 20. juli 2017

Permisjon dag 10


Dag 10 har vært en fin dag :)

Jeg har:

1.) Skypet med min svigerinne som fikk baby for nesten tre uker siden. Veldig koselig å se den lille på skype og høre hvordan det går med dem i Danmark. Fikk meg til å begynne å glede meg litt til Dingsen kommer (og grue meg litt også...- tror ikke fødsel er noe å se frem til...)

2.) Jeg har stilt ansiktet til disposisjon for en Mary Kay konsulent, fått ansiktsbehandling og rens, håndkrem og sminketips. Føler meg fin og fresh :)

3.) BigMac til middag (I know, sikkert ikke sundt og bra når man er gravid, men det er jo veldig deilig på skeie litt ut med fast food innimellom ;))

4.) Og så har det vært en varm og deilig dag i hovedstaden, så vi for opp til Øvresetertjern og badet og SUPet litt rundt. Herlig :) Xixi prøvde også redningsvesten for første gang. Hun falt heldigvis ikke uti nå. Vi prøvde å få henne til å svømme med den, men hun er fortsatt ikke veldig begeistret for å svømme. Hun vil helst bare vasse og drikke vannet :)

5.) Så masse is til kveldsmat! 

Ingen kommentarer: