torsdag 26. februar 2009

En kopp med te :)

Jeg er ikke noe morgenmenneske... Jeg liker ikke å være opp før ni, og hvert fall ikke før åtte. Jeg liker behagelige og lange morgener, hvor man har tid til å komme seg etter den lange natten. Jeg liker at klokka ringer en halv time før jeg må opp, slik at jeg kan ligge lenge og slumre, jeg liker å lage meg en stoooooooor kopp med te og kose meg med denne før jeg spiser frukost, aller helst i pysjen :) Så når klokka nermer seg ti, elleve og av og til tolv så er jeg klar for en ny dag.

4 kommentarer:

Monica sa...

hørtes jo herligt ut.. men koss i alle dager får du det t på dager med skule? hehe :)

Silje+Hans sa...

skule... går på universitet, her har me internettundervisning og frivillig oppmøte... :) så eg har egentlig ingenting å stå opp for i øyeblikket

Helene sa...

Det er nåken som har det =)
Nåken må stilla på skulen 08.15 hver dag....

Anonym sa...

hmmm, hvordan skal du klare det i arbeidslivet?