mandag 16. februar 2009

"Respekt for grandiosa"

Grandiosa uten paprika... forbedring eller ikke..? Vi har testet!
To pizzaer som i utgangspunktet er helt like, bare at den ene har paprika på, mens den andre allerede er ferdigplukket og har litt mer ost. De ser jo ganske like ut:

Smake:

Silje mener: Jeg har egentlig aldri vært noen stor fan av paprika på pizza og har noen ganger plukket paprikaen av grandiosa, så jeg trodde i utganspunktet at jeg skulle like den nye bedre, men jeg er litt usikker. Jeg synes at den uten paprika er litt mer smakløs, siden det også er mer ost på den så kommer smaken av sausen litt mindre frem og den blir litt for kjedelig. Det er litt mer smak i den med paprikabiter på, selv om man tar en bit uten paprika. Dessuten er paprikaen på grandiosa så myk at man nesten ikke merker den, så jeg ser egentlig ikke helt problemet. Jeg kommer nok til å fortsatt kjøpe den gamle, de få gangene vi har ferdigpizza :)
Hans Øyvind mener: Jeg synes at vanlig er best! Men jeg liker jo paprika på pizza i utganspunktet, og trenger ikke å plukke :)

1 kommentar:

Ingrid sa...

og i tillegg koster den uten paprika 7-8 kroner mer.
Nordmenn er rare... betale for å slippe å ha paprika på liksom?!
:)

Gøy å lese bloggen deres forresten:)