onsdag 28. januar 2009

Bloggen vår

Tydelig at de fleste liker best når vi har bilder og info om det vi driver på med i hverdagen, så det skal vi i hvert fall fortsette med :) Men det er jo ikke alltid det er noe spennende å raportere, så da er det jo greit å fylle opp med litt andre ting også. Meningsmålingen er også populær og det er gøy, for den liker jeg godt også. Jeg skal også fortsette med å anmelde filmer når
jeg ser nye. "Hvem, hva, hvor?" var jeg litt usikker på om folk ville like, men den har jo fått noen stemmer den også, jeg er ikke så flink, men skal jobbe med å gjøre den litt vanskeligere :)

Jeg kommer nok ikke til å gjøre noen store forandringer i innholdet på bloggen, men kanskje litt mer info om det vi driver på med om dagene :) Dersom det er noe dere savner så er det bare å si fra.

Ingen kommentarer: