torsdag 15. januar 2009

O store glede :)

I fjor tok jeg et fag som het Generel mikrobiologi. Jeg tok eksamen i dette, og trodde det gikk ganske greit...men... jeg strøk. Uheldigvis var jeg i USA og kunne ikke ta konteeksamen som er i starten av januar, så jeg ble nødt til å prøve meg igjen nå før jul. Noe som også førte til at jeg ikke fikk gjort ferdig bachelorgraden min... Nå før jul kom mikrobiologieksamen to dager før en annen og ganske viktig eksamen, så den ble nedprioritert ,og det litt for mye, så jeg klarte å stryke igjen... KNUS!

Så jeg måtte ta konteeksamen 9 januar, det eneste problemet var at jeg allerede hadde en eksamen denne dagen, i et hurtigkurs jeg hadde nå etter jul. Så jeg hadde en uke med undervisning i et fag fra ni til seks for så å lese til eksamen i mikrobiologi hele kvelden... SLITSOMT! -siste natta sov jeg bare fire timer...

Men endelig gikk det, i dag fikk jeg beskjeden, C! -o store glede, endelig ferdig med dette faget og endelig ferdig med bachelorgraden :) Alle gode ting er tre :)



2 kommentarer:

Randi sa...

HURRA HURRA :) Gratulerer!

Bjørg Marit sa...

Gratulere, Silje!!! Så deilig å være ferdig med den!!!