søndag 25. januar 2009

Sporty jenter :)

Merethe, Elisabeth, Bjørg Marit, meg og Atlas var på skitur i dag. Vi gikk fra Frognerseteren, til Ullevålseteren og så til Sognsvann... en tur på rundt en mil :) Føre var grusomt, ingen visste hva man burde smøre, vi begynte med lilla, men det klabba og var bakglatt, så vi prøvde med rød og klister. De som hadde klister var nok lurest, men jeg som hadde rød ble hengende etter :) (bare derfor altså...;) Det var sikkert en milion folk, HELE veien, og løypene var totalt ødelagt, selv om det var preparert i dag tidlig.

Men det var jo en fin tur da, jeg var litt stressa for bratte nedoverbakker, men satte utfor og fant ut at jeg egenltig syntes det var ganske gøy :) Litt våt snø er jo perfekt å ploge i, for den er myk og det går ikke alt for fort. Vi hadde også en koselig pause med kakao og sang. (Ja, sang, Merethe sang av full hals, og det var fortsatt en milion folk i løypa, noen sang også med... :)Jeg koste meg egentlig, selv om jeg var fryktelig sliten! Takk for turen jenter, vi får prøve å ta det igjen. -kanskje en ukedag neste gang...

1 kommentar:

Bjørg Marit sa...

Morsomt at du fikk med at Merethe sang, gleder meg til filmen blir lagt ut.
Takk for turen ja! Eg synes det var ein fin tur så det blir nok flere skiturer!