tirsdag 27. januar 2009

Dusterekning!

Jeg er ikke spesielt glad i rekninger, men jeg tror denne er den som jeg liker minst av alle!! Å betale 1167,48 kr i halvåret bare for å ha NRK, som vi nesten aldri ser på, det er meningsløst det.

Tvangsabonnement på NRK er ikke riktig, det går ikke ann å velge det bort, og da er det ikke riktig å ta betalt for det. Jeg sier: frivillig NRK, jeg kunne gjerne ha valgt det bort mot å spare to tusen i året. Eller så kunne denne også blitt reklamebasert, jeg synes ikke det er noe problem med litt reklame mellom programmene, mye heller det enn å betale 2000 kr for å se "Nytt på nytt" noen fredager i året.

4 kommentarer:

Anonym sa...

helt enig!!!
er så utrolig unødvendig!!

Helene sa...

Kunne ikkje sagt meg mer ENIG!!

Fikk en IDIOT av en kontrollør på døra mi for 2 årsiden og siden har eg måtta betala dei sure pengene...HUFF!! Bort med lisensen seie bare eg!!

Torbjørn sa...

Da må dere alle stemme KrF ved stortingsvalget! De vil fjerne lisensen.

Anonym sa...

Lisensen er en avgift for å ha en tv i hus. Du betaler ikke for å se på nrk, med andre ord. Det er bare bestemt fra gammelt av at det er nrk som skal ha pengene.