onsdag 14. januar 2009

For de som lurer på hva vi driver med om dagen... :

Silje: Jeg holder på med mastergrad i toksikologi (som er læren om giftstoff) noe jeg synes er veldig spennende og koser meg med! Jeg skal levere oppgaven min 1 september 2010. Ellers tar jeg mest mulig fag nå i starten for å få god tid til å skrive på slutten. I høst var jeg 140 % student, og det blir ikke så mye bedre til våren heller. Jeg har allerede hatt et fag om forsøksdyr, så skal jeg ha regulatorisk toksikologi, legemiddeltoksikologi (dersom det blir plass til meg), entrepenørskap, og et kurs på teologisk i etikk og forskning. Mens jeg er student, så jobber jeg også fortsatt litt på Vårt Land som pakkesjef.
På fritiden så driver jeg fortsatt med taekwondo, og vi skal danse salsa. Det hender også at vi tar oss en tur til tøyenbadet og svømmer.

Hans Øyvind: Fullfører forhåpentligvis bacheloren sin i astrofysikk nå til sommeren, han mangler bare ett fag. Ellers driver han også på med en årsenhet i spansk, noe som var litt vanskeligere enn forventet, men han skal prøve å fullføre denne også til sommeren. I tillegg er han komt inn på jernbaneskolen i april, og tenker å starte på lokførerutdanningen da. Så det bli nok å gjøre. Han kjører fortsatt trikk, og det trives han veldig godt med. Hans Øyvind er også med og danser salsa, og svømmer. Han har også planer om å ta opp igjen squash spillinge sin, sammen med Andreas.

Sammen tenker vi også å få tatt dykkerlappen i år, noe som vi har hatt lyst til lenge. Drømmen er å en dag få dykke på Galapagos. Vi har foreløpig ingen store reiseplaner, men dersom vi plutselig skulle få en del penger, så er det ikke helt umulig at vi sitter på flyet til Sør-Amerika i løpet av året :)

Atlas: Vi har funnet ut at Atlas er matintollerant, og må nå ha spesialtfor, noe som er en del dyrere enn det vi brukte før. Ellers gjør ikke han så mye mer enn å spise, sove og gå tur. Han er veldig glad i å gå på skiturer, så vi håper snøen kommer tilbake.

Pusene: Pusene ligger stort sett bare å drar seg på sofaen, og mjauer dersom de vil noe f. eks ha mat eller oppmerksomhet.


Dette var litt om hva vi driver med, og hva vi forventer av året som kommer, bildet under er det første bilde vi tok av oss selv i år: Nyttårsfeiring i Porsgrunn

Ingen kommentarer: