tirsdag 6. august 2013

Kontrakten er signert

Nå er kontrakten for leiligheten signert!!!
Det tok litt tid, siden folk flest er på ferie på denne tiden av året, men nå er leiligheten vår.
Overtakelsesdato er senest 15 juli 2014. Det kan bli opp til fire måneder før, men jeg vil gjette en gang på sommeren ihvertfall. Så da blir det kanskje kombinert 30 årsdag (for HØ) og innflytningsfest!!

Her skal vi bo: (bildene er henten på www.selvaagbolig.no)
 Er ikke huset fint?
Jeg liker det at hver enkelt leilighet og balkong er veldig privat og individuell. Man sitter liksom ikke å titter på naboen selv om man er ute på balkongen, og jeg tror ikke vi klarer å se hverken naboen over eller under heller. Jeg tror dette blir kjempebra og gleder meg veldig veldig til å flytte inn!

Slik kommer leiligheten til å se ut:

Vi planlegger noen små endringer men stort sett slik blir den. Stort soverom til meg og HØ, et kontor/gjesterom og så barnerom i andre enden... Og ikke minst, stor deilig balkong. Balkongen er vestvendt og ligger fint til for kveldsola. Her skal vi kose oss masse neste sommer. (Og alle årene som kommer)

Og lurer du på hvilken leilighet som er vår... så er det i huset til høyre, helt til venstre og 6 etg fra bunnen.

Ingen kommentarer: